رایان & نویانرایان & نویان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مـــعـــــــــجـــزه ی خـــــــــــــــدا

درد دل مامانی با شمایی که روزی عاشق میشین

1392/8/16 13:29
236 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلای من..

می‌دونم که شما هم یه روزی عاشق میشین. میاین وایمیستین جلوی من و بابا

و از دخترکی میگین که دوسش دارین!


این لحظه اصلا عجیب نیست وشما  ناگزیرین از عشق…! که شما حاصل عشقین…

نفسای من…

مامان برای شما حرف‌هایی داره

حرف‌هایی که به درد روزهای عاشقیتون می‌خوره…

عزیزای دلم!

یک وقت‌هایی زنِ رابطه بی‌حوصله و اخموست. روزهایی می‌رسه که بهونه می‌گیره.

بدقلقی می‌کنه و حتی اسمتونو صدا می‌کنه

و شما به جای جانمِ همیشگی، میگی: “بله!”

و اون میزنه زیر گریه…

 

زن‌ها موجودات عجیبی هستند جیگرای من…

موجوداتی که می‌تونی با محبتتون آرومشون کنی و یا با بی‌توجهیت از پا درشون بیاری…

باید برای اینجور وقت‌ها آماده باشین. بلد باشین. باید یاد بگیرین

که نازش را بکشین…

مهربونای من…

پسرای مغرور و دوست‌داشتنی من!!!

ناز کشیدن شاید کار مسخره‌ای به نظر برسه اما باید یاد بگیرین…

زن هابه طرز عجیبی محتاج لحظه‌هایی هستن که نازشون خریدار داره…


می‌دونین؟ این ویژگی زناست، گاهی غصه‌ها مجبورش می‌کنن به گریه…!

خیلی پا  پی‌ دلیل گریه‌شون نشین عسلای من…

همیشه نیازی نیست دنبال دلیل و چرا باشین تا بخواین راه حل نشونشون بدین…

گاهی فقط باید بشنویشون. بذارین توی بغلتون گریه کنه و

بعد فقط دستشون را بگیرین

و ببریشون بیرون پیاده روی و بهشون بگین که

چقدر براشون ارزش قائلین!

ازشون تعریف کنین و باهاشون حرف بزنین…

یاد بگیرین که با مردونگیتون غصه‌هاشونو آب کنین نه که از غصه آبشون کنین…


اگر هم که پای فاصله درمیونه کافی‌ست نازشون کنین…

بهشون زنگ بزنین باهاشون حرف بزنین… اگر بازم گریه کردن و آروم نشدن دلسرد نشین.

باز هم صداشون کنین!!! عاشقانه صداش کنین، حتی اگه واقعا خسته‌این!!!!

بهتون قول میدم درست اون لحظه‌ای که دارین فکر می‌کنین این صدا کردن‌ها،

فایده‌ای نداره و نمی‌خوان حرف بزنن و می‌خوان تنها باشن.

برمی‌گردن  طرفتون و توی آغوشتون خودشونو رها می‌کنن و…

زن‌ها هیچ وقت این لحظه‌ها رو که پاش وایسادین، فراموش نمی‌کنن…

و همه انرژی که براش گذاشتین رو بهتون برمی‌گردونن…

 

پسرای نازم…

این روزها که می‌نویسم هنوز زنی هستم پر از آرزو!

زنی که روزی مادر می شود...

مادر شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

razgol
13 آبان 92 21:16
سلام اسم من سلنا است 2 ماهه هستم و این اولین مسابقه ای هست که شرکت کردم با رای دادنتون کمکم کنید تا تو اولین مسابقه عمرم برنده بشم ازاین که وقت میزارین و به من رای میدین متشکرم اینم ادرس عکسامه : http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110416164372397 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110416482945452 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110415363100813 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110416493112143