رایان & نویانرایان & نویان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مـــعـــــــــجـــزه ی خـــــــــــــــدا

بهترین عکس زندگیمون

1392/8/16 13:34
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام نانازای من



میخوام یه عکس خوشمل نشونتون بدم

تصویریه که هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه






دوتا ساک کوچولو صحیح و سالم که شما دوتا توشیـــــن

مامان فدا جفتتون شه

جیگرتونو بوس بوس

خاطره ی اون روز هیچ وقت یادم نمیره..

یه بار اول سونو شدم..دکتر گفت باید دوباره معاینه ت کنم..

برو بشین آب بخور..آخر وقت میبینمت


کلی ترسیدم!

نگاهش به مانیتور یجوری بود..مشکوک میزد

ولی ییهو گفت : خانوم ایجارو نیگاه..دوتا نینی وجود داره..

منو میــــــگی..مردم از خنده باورم نمیشد


به بابا جونی نیگاه کردم اونم میخندید ولی شوک شده بود..

از اون لحظه خودمو خوشبختترین زن دنیا دیدم

عــــــاشقتونم نفسای من..


بوس بوس


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)